Sider

Subscribe:

Etiketter

søndag 2. mars 2014

Montert motorer på Y-akse

Då er endelig begge motorer på Y-akse montert.




Eg hadde en del utfordringar for og få det riktig, so det har tatt litt tid.
Her er eit par bilder av motor-brakettane


Har konfigurert farten på maskinen til 30.000 mm/min i maks-fart.
Kvar motor har eit maks dreie-moment på 30nm (til sammen 60nm på y-aksen),
så akselrasjonen kan skrues opp en god del, men det blir
finare bevegelser om en ikkje overdriver, så akselrasjonen er satt til 1000mm/min

Har selfølgelig filma en liten demonstrasjon som du kan sjå under..

So en liten snutt med både Y og X akse i aksjon.



I neste innlegg, så blir kansje skinnene på gantry'en bytta ut (pga. ei feil-bestilling av dei som er på no) med noken andre skinner som eg var så heldig å få fra arbeidsplassen min, men eg har ikkje bestemt meg enda om eg skal ta meg bryet med det akkurat no.
Grunnen er at eg får utnytte heile bredda på arbeidsbenken på 200cm, istedenfor nåverende 180cm.
So kansje også Z-aksen er på plass.

Skal prøve å ikkje bruke so lang tid til neste innlegg igjen ;)

1 kommentar:

yrien sa...

Kjempe fremgang! Keep it coming!

Legg inn en kommentar