Sider

Subscribe:

Etiketter

onsdag 30. oktober 2013

Klar til start av bygge prosjekt!!

No er det lenge sida eg har oppdatert om prosjektet mitt, å bygge min egen cnc-maskin!
Mykje av sommerferien gikk vekk til å studere komponeter og diskutere med forsjellige selgere, til slutt klarte eg å bestemme meg for kva eg trengte, og spesifikasjoner osv...

Først kan eg begynde med motorane som eg kjøpte fra wantai motor, Nema42 4200oz/in (ca 30nm).
Kraftigaste stepper-motor som eg kunne finne. 3 motorer, 2 for Y-aksen, og 1 for X-aksen.


Til Z-aksen, har eg allereide en litt mindre motor, Nema 23.
Z-aksen eg kjøpte, fant eg på E-bay.

Gear til motorane, fra alibaba, samme selger som eg kjøpte tann-stenger fra, for å vere sikker at dei passar.

Skinner til X-aksen. fra e-bay (2x2meter) med 4 lager.
Har allereide tilsvarende skinner til Y-aksen (2x5meter) med 8 lager. Dei fikk eg fra arbeidsplassen min.

Fjernkontroll må en selfølgelig ha, er veldig fint når en må bort til maskinen for og sjå, men på samme tid styre fart og nødstopp o.l. Og da kjøpte eg en trådløs, so slepp en å dra med seg en kabel over alt!


Så har eg fått laga en del av ramma til maskina, er ikkje på langt nær ferdig enda, men legg no ut et par bilde av so langt eg er komt, platene ligg berre laust på ramma no, dei skal eg feste etter at "skålinga" eller spennet i materialet har gitt seg litt, har litt meir sveise arbeid som må gjerast først også.
Maskinens arbeidsområde, altså innermål på ramma, er 480 * 200 (cm).


So får vi sjå fram til neste innlegg, då skal eg kansje ha skrudd på tannstenger og skinner, som er veldig mange skruer, som må borres, gjengast for so og skruast
Og kansje også montert X-aksen og motorane..

4 kommentarer:

yrien sa...

Bra dette. Stå på!

Anette sa...

Detta blir jo bra ;)

Anonym sa...

I saw your project pictures at cnczone http://www.cnczone.com/forums/members/jon_brekke-albums-homemade_3_axis_cnc_machine-picture219722-hooked_electrisity_configured_test_successful_video_test.html

This is an exciting project. Can you tell me what materials it will be able to cut?

Jon sa...

Yes, it's a very exciting project.
The machine is made for cutting & engraving alu, wood, plastic, acryl etc.

Legg inn en kommentar